Monday, July 30, 2007

ضربه البدايه

دى ضربه بدايه بلوجى التالت
والبلوج ده هيبقى مخصص بس لابداعاتى
او بمعنى اصح الحاجات اللى بيطق فى دماغى اكتبها ساعات
هو انا مش محترفه اووووووووى
بس هى حالات وبعبر عنها
ودى اول حكايه فى بلوج حكايات
وانا كنت نشرت الكلام ده فى بلوجى الاولانى بس بقى لازم يتحط هنا

ذهبت الى مكان لقائنا
اخدت عينى تبحث عنك فى كل مكان
وما ان وقعت عينى عليك حتى انتابنى شعور غريب
شعور يمتزج ما بين السعاده والحزن
سعاده لانى رأيتك بعد طول غياب
وحزن عميق لان فراقنا قد طال
احسست وكأن العالم من حولى قد غلفه السكوت
لم اعد اسمع الا صوتك انت
لم اعد ارى الا وجهك انت
اعلم انه لا مفر من الفراق
ولكن قلبى يأبى هذا الفراق
مازال قلبى ينبض بحبك
ومازال عقلى ينادى باسمك
احبك حبيبى مهما طال الفراق
وسيظل قلبى ينبض بحبك مهما طال الانتظار

25 comments:

مداح القمر said...

مبروك ع البلوج الجديد
والحمد لله انا اول كومينت فيه وعشان ربنا ح يكرمك اخر كرم باذن الله..ههههههههههه
مستنى ابداعاتك وانا متأكد انها اكيد حلوه

ronnata said...

اية يا عم الحاجات الجامدة دى
براحة علينا شوية يا روودى
ومبروك ع البلوج الجديد
وخلينا نقرا ابداعاتك

DoOoOoOdY said...

* الدكتور احمد
يا سلاااااااااام اول كومينت عندى من احمد شخصيا
يا سلاااااااااام حظى جامد
ومستنيه كومنتاتك دايما على اللى بكتبه
واللى مش هييجى طبعا عشر اللى بتكتبه

DoOoOoOdY said...

* الانسه روناتا
ههههههه اى خدعه
اتفرجى على الابداعات بقى

mohamed alhaddad said...

انا قريت البوست ده عندك قبل كده ....صح؟
أنا حساس انى قريته قبل كده
على العموم القصه دى رائعه

DoOoOoOdY said...

* الباشمهندس محمد
ايوه يا محمد انا كنت كاتباه قبل كده على البلوج بتاعى

وانا قايله كده فى البوست
وميرسيه على ردك

Nouran said...

مبروك ع البلوج الجديد :)
ومين االلي يعمل فيكي كده (وش بيغمز )

DoOoOoOdY said...

* نورا
الله يبارك فيكى
محدش عمل فيه كده هو الكلام مش لازم اكون انا اللى عايشاه يعنى

الســـاحر said...

الف الف مبروك على البلوج الجاامد ده
والجديد
وبعدين فين دبدوبك الجميل
ياريت ترجعيه
وان شاء الله توعلى الدنيا بكلامك الجميل
والف مبروك وربنا يوفقك

DoOoOoOdY said...

* الساحر
الله يبارك فيك ميرسيه
ومعلش بقى غيرت الدبدوب تغييير

عمرو غريب said...

بالتوفيق انشساء الله

Dr. Tantawy said...

احسست وكأن العالم من حولى قد غلفه السكوت

متهيألى لو بقت ( غلفه السكون ) هتكون ألذ ههههه


جميله اوي و راقيه اوي اوي يا باشا

يالا .. كملي المشوار عايزين قلق جامد اوي .. هل من منافس ههههههه

ورينا مين يكسب .. انا ولا انتي :P
tender-rose.blogspot.com

DoOoOoOdY said...

* عمرو غريب
ميرسيه يا عمرو

DoOoOoOdY said...

* طنطاوى
عندك حق السكون احلى

وانا اقدر انافسك بردو يا دكتور
انا مبتدئه

Nouran said...

ايه يا انسه ضربة البداية ثم توقفتي خيييييييييير
جو اهيد يا باشا يلا

عروس البحر said...

مبروك علي المدونة الجديدة
و ادي زغروتة
لول لول لول

نورهان مفيد said...

مبروووووووووووووووووووووووك ع المدونة الجديدة

يلا فين الجديد
مستنية

نورهان مفيد said...

مبروووووووووووووووووووووووك ع المدونة الجديدة

يلا فين الجديد
مستنية

عمرو غريب said...

الف مبروك علي البلوج الثالث وانشاء الله منتظرينك في بوستات جميلة

ياسر مدني ...دينامو الإخوان said...

أدعوكم لإبداء الرأي في فوازير رمضان الشعريه(خلق وصحابي)للشاعر وليد الرفشي
ولا تنسوا
1-المشاركه
2-إبداء الرأي
3-مقترحات

EGyptiaN GHOST هنا مدونة الشبح المصرى said...

Nice blog. I will keep reading. Please take the time to visit my blog & HAPPY A NEW YEAR

ahmed mefrh said...

السلام عليكم
شعور جميل امتزج بحروف اللغه فخرج علينا نثر ذو معنى راااائع

تحياتى ابو مفراح

prince of silence said...

hopr f u da best :)

ليله شتاء said...

السلام عليكم
كلامك حلو أوووووووى
وأهلا بيكي فى عالم التدوين
يارب دائما فى تقدم وتفوق

تحياتي

علاء المصرى said...

أسجل مرورى كل عام وأنتم بخير